.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی مشکلات شرکت پارس نئوپان تنکابن با حضور استاندار مازندران

 استاندار مازندران به اتفاق محمد پور عمران رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان،دکتر شریعت نژاد نماینده شهرستانهای تنکابن،رامسر و عباس آباد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در روز جمعه از خطوط تولید شرکت پارس نئوپان تنکابن بازدید بعمل آوردند.

   به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران، دکتر محمد محمد پور عمران در جلسه ای که پس از بازدید در محل دفتر مهندس نظری مدیر عامل شرکت پارس نئوپان برگزار شد با بیان اینکه شرکت پارس نئوپان با داشتن 650 پرسنل یکی از بزرگ ترین واحدهای تولیدی استان می باشد اظهار داشت:رسیدگی،پیگیری و حل فوری مشکلات واحدهای بزرگ صنعتی استان از جمله شرکت پارس نئوپان تنکابن مد نظر و دغدغه خاطر دکتر فلاح بوده و برای رفع شدن این مشکلات باید تمام امکانات استان بسیج شود.

   رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران تصریح کرد:اگر برای حل مسائل و مشکلات واحدهای بزرگ صنعتی از جمله پارس نئوپان نیاز به مکاتبه و پیگیری باشد توسط اینجانب و دکتر فلاح به فوریت اقدام خواهد شد.

   دکتر محمد پور با اشاره به مشکلات مربوط به مواد اولیه شرکت پارس نئوپان گفت:به منظور حل مشکل تهیه مواد اولیه شرکت که چوب می باشد و طرح موضوع واردات چوب و چیپس توسط مدیر عامل شرکت مقرر شد پیگیری برگزاری جلسه ای با افشار توسط مشاور سازمان صورت گیرد.

   رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به حل برخی از مشکلات توسط دایره دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت:مشکل برق رسانی به این واحد صنعتی با توجه به هزینه هنگفت و انتقال از پست 230 دانیال سلمانشهر به شرکت و برطرف شدن مشکل برق 15 مگاواتی و همچنین مشکلات مالی شرکت در بحث کار بصورت مکتوب به سازمان انعکاس و همچنین تا در اسرع وقت مشکلات فوق با برگزاری جلسات و رایزنی های ویژه در سطح استان برطرف شود.

   خاطر نشان می گردد شرکت پارس نئوپان در زمینی به مساحت 40 هکتار در نشتارود و در شهرستان تنکابن واقع شده با 15 سال قدمت و 650 پرسنل به تولید کننده  MDF،نئوپان،کاغذ آغشته و روکش ملامینه می پردازد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 فروردين 1393
با تشکر از دکتر محمد پور از پیگیری کردن و وقت گذاشتن برای صنعت و
و پرسنل سازمان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.